حمایت مالی از اندیشکده یقین – انتشارات اندیشکده یقین

سبد خرید

حمایت مالی از اندیشکده یقین

حمایت‌های مالی شما می‌تواند سهم قابل توجهی در توسعه فعالیت‌های اندیشکده یقین داشته باشد

همراهان گرامی شما می‌توانید از طریق درگاه بانکی زیر کمک‌های مالی خود را برای حمایت و کمک به رشد و اشاعه‌ی تلاش‌های این مجموعه به دست ما برسانید. این مبالغ تنها صرف هزینه‌های مربوط به فعالیت و تولیدات اندیشکده‌ی یقین خواهد شد.

 

تومان

32 thoughts on “حمایت مالی از اندیشکده یقین

  1. سلام ببخشید دیگه بیشتر از این برام مقدور نبود وگرنه جناب استاد عباسی و دوستان دیگه واقعا زحمت میکشند و صادقانه برای دانشجوها و سایر اقشار وقت میگذارن ، انشاالله که موفق و موید باشید

  2. خیلی دوست داشتم بیشتر از این واریز کنم و خدا میدونه برام مقدور نبود.این کمکها شاهدی باشد درقیامت به این که دل ما با شماست.انشاالله.

  3. با سلام و احترام :
    آیا کمک مالی به اندیشکده محدوده خاصی دارد ؟ یعنی کف مبلغ تعیین شده است ؟

    1. سلام
      همین لطف شما برای دلگرمی ایجاد میکنه…
      البته این کمک‌ها برای فعالیت‌های اندیشکده یقین در نشر و بسط مباحث استاد عباسی است

  4. سلام و خسته نباشید ، هوا ، هوای انتخابات می باشد ، دلگرمی مردم به رای افراد انقلابی می باشد.امیدوارم قدرت شما برای راهنمایی بیشتر مردم در این عرصه، روزافزون باشد .

  5. سلام.یک خسته نباشید از ته دلی ما را پذیرا باشید.چیزی که ما رو نگران میکنه حال و احوال رزمنده هایی مثل آقای دکتر عباسی هستند.خیلی دوسشون داریم.اقای دکتر !قابل نیستیم و زورمون هم شاید فعلا از لحاظ مالی خیلی نرسه ولی همیشه باهاتون هستیم.مبلغ خیلی ناچیز واریز شد انشالله از این به بعد در حد توان تلاشمون را خواهیم کرد.صرفا خواستیم بگیم که ما هم با شماییم.

  6. سلام این بخش حمایت مالی رو بذارید صحفه اول سایت بعضیا شاید ندونن اگه در اول صحفه سایت باشه مطلع میشن و کسی خواست حمایت میکنه من خودم گشتم تا این بخش رو پیدا کردم

  7. با سلام و عرض خسته نباشید
    ممنون از زحمات و تلاش های پرخیر و برکت شما ممنون که به فکر جوانان هستید و به مشکلاتشون چاره می اندیشید.
    من مبلغ رو وارد می کنم ولی اخطار میده که مبلغ وارد نشده! مشکل چیه؟

  8. با سلام :
    متاسفانه از دو سال پیش تاکنون ، هر بار سعی کردم فرم کمک مالی را پر کنم و وارد صفحه پرداخت شوم ، موفق نشده ام ، نمی دانم ، چرا ؟ضمنا نرورگر مورد استفاده من Google chrom می باشد
    همچنین ، هنوز هم نیمی از ویدیوهای مربوط به کلبه کرامت ویرایش نشده اندو حتی دانلود نمی شوند بنابراین چگونه می توان آرشیو کامل آنرا خرید ؟

  9. اعتراض دارم اما نمی دانم چگونه به گوش ایشان برسانم ، برای سابقه علمی و تخصصی ایشان احترام بسیاری قائلم ،اما عجیبه چرا ایشان برخلاف جلسات تخصصی شان و به عنوان یک استراتژیست در سخنرانی های عمومی و مردمی ناگهان حرفهائی برزبان می آورند که عامی ترین روصه خوانها هم بر منبر نمیگویند و دشمنان ایشان هم از خداخواسته با تقطیع همان چند دقیقه ایشان را در چشم کسانی که ایشان را نمی شناسند و هم معتقدان به ایشان یکسان تحقیر می کنند آیا صلاح بود مثلا درباره فوتبالیستها چنان حرفهائی زده شود که حتی فرمانده سپاه هم با حفظ احترام در برابرش موضع بگیرد
    اینطوری نظرات راهبردی ایشان به محاق می رود و دیگر نمی توان ا در بحثهای جدی و علمی حتی اسمی از ایشان بیاوریم یا دفاعی کنیم !!!!
    استاد عباسی.را چه شده است؟!!!!!

  10. سلام
    قسمت حمایت از اندیشکده کاره نمیکنه
    میخوام واریز کنم ولی وارد درگاه نمیشه
    ارور میده

  11. با سلام :
    برای گرفتن کل جلسات کلبه کرامت خواسته اید که هارد اکسترنال بفرستیم ، اما سوالی که پیش آمده اینکه هنوز هم بسیاری از حلسات آن تدوین نشده و حتی در سایت دانلود نمی شود ختی در آپارات هم برخی از حلسات موجود نیست و ( دنبال کردن مباحث امکان پذیر نیست ) بنابر این جطور می توانید تمام این جلسات را تحویل دهید ؟!
    سوال دوم اینکه آیا باید برای خرید DVD برخی از جلسات یا کتابها مراجعه حضوری لازم است. یا از طریق پست ارسال می شود ؟

    1. سلام علیکم
      ۱- منظور از کل جلسات، جلساتی است که تدوین گشته و قابل ارائه هستند، می باشد.
      ۲- ارائه تعداد محدودی از جلسات بر روی DVD مانعی ندارد. شما می‌توانید پس از هماهنگی تلفنی با انتشارات درخواست خود را ثبت نمایید. بدیهی است که این امکان از طریق فروشگاه سایت نیز امکان‌پذیر است.

  12. با سلام ضمن تشکر از زحمات دکتر عباسی و آن مجموعه محترم لازم است به جهت تبیین سیاست‌های کار آمد وعلمی در داخل و علی الخصوص خارج از کشور نسبت به ترویج سیاست‌های اندیشکده می‌باید تمامی افراد همسو با سیاست‌های اندیشکده با ید واحد بیش از پیش فعال شده و ضمن استقلال مالی و لجستیکی نقش فعالی را با توجه به فتنه های اخیر داشته باشیم. لذا اینجانب با داشتن سه شرکت کشتیرانی آمادگی کامل به جهت همکاری فنی لجستیکی را با آن مجموعه دارم.
    با سپاس کاپیتان فریبرز شادی

    1. باسلام و تشکر از لطف شما
      لطفاً با شماره ۰۲۱۷۷۹۸۴۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...